2016. június 26.

ELSŐ FEJEZET

Rose
Voltak, akik csak fel akartak használni. Voltak, akik csak velem akartak lenni. Voltak, akik csak a pénzemet akarták.
Ő más. Más mind a többiek. Mindig is más volt. Kitűnt a tömegből. Ő volt az, aki már a gimiben is zakóban járt, sőt míg az átlagos fiúk kosaraztak ő teniszezni, vagy golfozni járt.
Ott voltam én, "A gazdag lány". És ott volt ő, "A gazdag fiú".
Szóval, az egész helyzet magától adódott.

- Valóban nagyon szép hely- néztem körül az étteremben, majd rápillantottam.
- Tetszik?
- Persze! Kiskoromban jártam itt utoljára, oly réginek tűnik, mégis minden apró részletére emlékszem.
- Hát, a remek borra és pezsgőre valószínűleg nem- mosolygott, majd megemelte borospoharát. Én is így tettem, majd mosolyogva koccintottunk.
Will a combomra helyezi kezét.
- Foglaltam egy szobát- mondja halkan, én pedig alig észrevehetően bólintok.

Tizenegy óra körül értünk fel a szobába. Az idő olyan gyorsan repült, igazából nem is érzékeltem, hogy már három órája az étteremben ülünk. Óvatosan a falnak tolt, majd gyengéden megcsókolt, amit természetesen viszonoztam. Szívem egyre hevesebben vert az agyam pedig kikapcsolt. Semmi másra nem tudtam gondolni, csak ránk.
- Becsuktad az ajtót?- kérdeztem, mikor elváltunk egymástól, Will bólintott, majd ismét ajkaimnak esett. Felemelt, majd az ágyra tett és fölém tornyosult.

~~~

Bőrömön éreztem a szoba, hideg levegőjének fuvallatát. Mintha teljesen máshol lettem volna. Felemelem fejem, majd körbepillantok. A hotelszoba már eltűnt, és igazából fogalmam sincs hol vagyok. Felállok a jéghideg padlóról, majd a tükör felé sétálok. Az egész testemet beterítik a zöld, kék és lila színekben pompázó foltok. Homlokon egy seb éktelenkedett. Bal karom sajgott, mikor rápillantottam tudtam, hogy nem akármitől fáj a karom. Éreztem már ezt a fajta fájdalmat, miután a kórházban voltam, még talán hat éves koromban. Sosem bírtam az injekciókat. Hajam kócos, bőröm már nem olyan fehér mint amilyen volt. Fehérnemű és egy szakadt ing volt rajtam. A fehér ing néhol nem fehér, hol világosabb hol sötétebb vörös színű. Orromhoz emelem az egyik foltot, majd megállapítom, hogy vörösborról van szó. Egy másik foltnak pedig már teljesen más a szaga. Vér. 
- Will? Will! Hallasz engem?- kiabáltam, majd megpördültem és az ajtó felé sétáltam. Akármennyire is szerettem volna, hogy nyitva legyen nem volt, sőt még Will sem állt az ajtó mögött. - Van itt valaki?- kiabáltam torkom szakadtából a kilincset pedig két kézzel rángattam magam felé. Semmi sem történt. A falnak dőltem, majd a földre csúsztam és az egyetlen ablakot, az egyetlen fényforrást kémleltem.

Lassan sötétedett be, talán este hat-hét óra körül lehetett, mikor az ajtó alatti kisebb "ajtó" kinyílt, majd egy hatalmas kéz két üveg vizet és egy tányért lökött át rajta. Aztán ismét lezárult az ajtó.  Lassan a vízért nyúltam, majd magamhoz szorítottam. Lecsavartam a kupakot, majd mint aki napok óta nem ivott kortyoltam az üveg tartalmát. Az üres palackot a szoba másik oldalába hajítottam, majd az ajtótól legtávolabb eső sarokba kuporodtam be, a kezeimből párnát formáltam, lehajtottam a fejem és próbáltam figyelmen kívül hagyni a folyamatosan búgó legyet, ami már egy ideje körülöttem körözött. Lehet, hogy ő lesz holnap a reggelim.


Ez lett volna az első fejezet, remélem elnyerte a tetszéseteket! Ha igen várom a véleményeiteket!
Köszönöm, hogy benéztetek és remélem visszatértek a következő részre is!
Ölel mindenkit: Csenge K.

6 megjegyzés:

  1. Csak gondoltam benézek és elolvasom a fülszöveget. Kit határozottan maradásra késztetett.
    Egyből a mély vízbe. Ígéretesnek tűnik a dolog, kíváncsi vagyok mi lesz még itt. Bár nekem ez inkább Prológus szerű volt, mint első fejezet. Annak kicsit rövid, remélem a többi rész hosszabb lesz mert nem tűnik rossznak a dolog.
    Sok sikert a továbbiakban, xx Maya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen kommentedet nagyon örülök, hogy szántál íz idődből pár percet és leírtad mindezt! :) Garantálhatom, hogy az elkövetkező részek hosszabbak lesznek! :)

      Törlés
  2. Hali. Ígéretes sztoriszaga van, imádom, amikot egy író in medias red kezdést használ. Az viszont hatalmas negatívum, hogy ugrálsz az időben, ráadásul 3-4 mondatonként, holott ha jól értelmeztem, egy idősíkon halad a cselekmény. Csak hogy példát említsek: a főszereplő először a bőrén ÉREZTE a szoba hideg levegőjének fuvallatát, utána meg FELEMELI a fejét. Nem tudom, hogy véletlen, vagy szándékos-e (mert az egész tele van ilyen ugrálásokkal), de ha szándékos, akkor szerintem az hiba.
    Mindenesetre sok sikert és sok olvasót kívánok!
    Jolt

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm szépen kommentedet, próbálom a következő fejezetet kicsit összeszedettebben megírni! :)

      Törlés